Spontan seans...

Igår började Vårdagjämningen med lite kyligt och grått väder...
 
Sedan tog den fart och när jag lämnade jobbet på seneftermiddagen bjöd den på sol, och ca +11 grader!! :D 
 
 
Sååå ljuvligt!! <3
Väl hemma så åt jag bara.. Sedan ringde Erika... Hon skulle på Seans och hade en biljett över.. Jag var inte sen att haka på..
 Terry Evans, känd från Det Okända.. ;)
Ute innan Erika kom och hämtade mig..
 
Det var en Storseans och det var galet mycket folk... I ca tre timmar varade den men tiden gick väldigt fort... Jag fick "inget till mig" och lika bra är väl det, pga mängden folk som sagt... ;) Han var hursomhelst väldigt humoristik, vilket inte märks i Det Okända.....
 
Möttes av en sååå vacker måne när vi kom ut!! <3
Därefter blev bara att äta något och duscha, sedan i säng..
 
En mycket trevlig kväll!! :D
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 

Kommentera här: