Ynka 3 hg!

Kvar tills jag plockat 40 kg!! Känns himla bra!! :D Så 39.7 kg på 4 månader, alltså sedan jag började med Modifast den 16/11... Denna vecka -1.8 kg!!
Det sägs att man går ner det mesta första året så kanske 30 kg till inte är omöjligt??
Jag kanske ska sätta -70 kg som ett mål?? ;) 
 
 Moi! ;)
Jag mår så bra så det finns inte, men det kanske är dumt att ha sådant mål och ev inte nå dit och sedan bli besviken...
Så jag fortsätter som jag gjort och tänker lite att det inte är själva vikten som styr utan mer måendet... :D Men kul när det är MINUS, det måste jag allt erkänna!!! 
 
 
Nu sitter jag här och laddar för en Ullvirunda.. Lite mellis i magen och lite hemmastök samt paket uthämtning har jag sysselsatt mig med idag efter jobbet.. Vi hade 11 barn idag och vi var ner till Lekhallen... För övrigt lite pyssel, lunch och sövning..
Himla rart när en liten go unge håller min hand och somnar så gott efter en liten stund.. <3
 Gråmulet och kyligt imorse...
Men ljust!!! Underbart!! :D
Jag kikade ju på Tårtgeneralen igår.. La ut den här bilden som jag även taggade... 
 
Himla kul när Larsfiliphammar, Agneslb och Joel Wallon gillar den!!! :D
 
Nu är det snart dags....
 Lite så här kommer nog Ullvirundan se ut, minus lite snö... :D
 
Må så gott alla som läser detta!! 
 
KRAM E-M <3

Kommentera här: