Piece of cake!

Gick jag miste om idag... Idag då en efterlängtad Dammiddag var på G och jag inte kunde gå pga av detta elände som jag drabbats av... SURT!! :(
 
Trevligt sällskap, god mat och god efterrätt hade jag i veckor laddat för, men så sket det sig!! :(
 
Igår hade jag en verklig skitdag, mådde illa, hade nog feber, jag som aldrig har det annars... ONT som 17 och ja fyyyyyyy......
Idag var det dock lite bättre, inte lika illamående iallafall... Men fortfarande så ont!! Är också lite orolig för mitt öga... Så jag ska ringa VC imorgon... Svullnaden har inte lagt sig och jag är röd i det... Sedan är jag SÅ TRÖTT!! Fattar inte hur man kan vara så slut!!! Men jag tackar min lyckliga stjärna att jag åkte dit när jag gjorde det... Annars hade inte bromsmedicinen hjälpt!!
 
BÄLTROS är inte att leka med.......
 
Nu sova... Fast jag tycker att jag inte gör annat än sover och kollar på film/serier... 
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3

Kommentera här: