Poolfix & tur...

Som jag väntat på ett besked om en "vanlig" ovanmarkspool (hade bevakning) och så dök tillfället upp....
Men lite dyrare, fast med Linns (Tiingelinns) rabattkod så slog jag till...
En Bestway pool från Jollyroom blev det.....Ca 4x2... :D
 
 
 Trodde väl aldrig att den skulle komma hem 3 dagar senare, men det gjorde den...;)
 
Sedan kom vi på att vi ska ha ett Poolskydd och detta fanns bara hemma på Biltema i Katrineholm.... Så då blev det en tur dit... ;)
Såklart besökte jag Dollar, Ö&B och Rusta i Katrineholm.. Fyndade dessa två Yankee Candle ljus á 129 kr st. Doftar såååå gott!!! Därav två st!! ;)
 
Jag var även med och rimmade på en TACO Madrass på ICA Maxi Erikslunds FB sida... Jag vann!! Så då åkte vi till Västerås igår och hämtade den.... ;)
 
Därav dessa turer de senaste dagarna....
Hemmahäng har det ju också blivit och det älskar jag... Bara vara, kolla på film och serier och bada såklart... Varje kväll har jag suttit där och njutit i värmen... ;)
 Kabelvindan, en tillfällig stege tills vi skaffat/byggt en... ;) Tanken är även att vi ska rama in och få bort den blå isoleringen....
 
Fortsättning följer ang byggandet.... ;)
Nu ska jag ta tag i denna dag.. Poolen ska upp nu!! ;)
 
 
KRAM E-M <3
 
 

Kommentera här: