Dåligt med sömn...

Japp redan vaken och klockan är snart 04:00... Jag har svårt att sova när jag öppnar.. Känner ansvar och vill inte försova mig... Somnade som en stock vid 22:30 men vaknade typ 2 timmar senare för att somna om lite..
Men nu vaken sedan 02:00.. Så vid ca 03:35 klev jag upp...
 
Så nu lite frulle, dricka mitt vatten och ta mina vitaminer och min medicin... Börjar 06:00 och sedan får vi se vad dagen bjuder på... Min ena kollega är sjuk så det blir kanske så att jag måste jobba över....Isåfall blir det en väldigt lång dag.. 06:00-18:30.
Känns jobbigt!! :(
Veckan då? Inga större utsvävningar mer än min Dammiddag... Torsdag är dagen D!! OCH ja vi ska hålla avstånd men umgås ändå.. Handtvätt och inga symptom, då får de stanna hemma!! Men vi är ordentliga allihop och vi vet vad som gäller!!! :D
Längtar!!! <3
 
För övrigt inget på tapeten...Mer än att vi ska betala för ett Martin GIG!!! :D

Nu släpper vi ännu en artist som kommer spela en vecka på vårt Mat&Musik koncept. Vi är stolta att kunna presentera Martin Stenmarck & Thyra tillsammans med en 4-rätters middag. Max 80 unika platser per kväll under V.51.

Bilden kan innehålla: 1 person, skägg och kostymBOKAT....
Länge sedan nu och även detta är Coronasäkert!!! :D
Nu ska jag fortsätta mina morgonbestyr...
 
KRAM E-M <3
 
 
 
 
 

Kommentera här: