Lata dagar....

Både läsning, sol och bad i min egen trädgård har det blivit....
 
Men även en tur till Västerås... Dels för shopping men även för uthämtning av en ny grej till spat, som krånglar.....
 Pizza Hut lunch!! 
Köttbullar och kaffe intogs på IKEA på kvällen....
Besökte Dollar, Rusta, ÖB, Jula mfl på jakt efter en Tvättmedelsburk i plåt.... Gick bet... Men vi funderade på att ta en Roadtrip till Ullared... Fast egentligen behöver jag inget därifrån.... Och bara åka för att köpa en sådan.... Nja....
MEN en bekant var där, så idag köpte hon en till mig!! :D 
 
 Fick en bild... ;)
 
Fast latat mig har jag inte gjort... Två Ullvirundor...
 Igår...
 
I natt....
 
Idag en UR i lätt regn.... ;)
 
Men skön!!! <3
 
Sååå skönt att bara vara ledig och nu är det snart helg!!! 
 
KRAM E-M <3
 

Kommentera här: