I ett... ;)

Gick min dag igår och jag hann allt jag tänkt ta mig för....
 
Igår gick jag även till minne av Mattias... En bekant som hastigt gick bort endast 31 år gammal..(Mattiasloppet, till minne av honom och pengarna skänks till Diabetesfonden...) Hursomhelst swishade jag pengar och gick min runda.....
 
 Jag hämtade ut min vinst på Hemköp i Köping... Fikabröd och vanligt bröd... Samtidigt var vi ner till Willys och ICA Maxi och handlade lite... Därefter lite mat och sedan på't!
 
 BULLBAK....
Lyssnade på julmusik och hade koll på Elitrapport där KIS fick stryk med 4-5!! :(
HEJA 
 
Klar var jag vid ca 19:00 och då hade vi ett Facetimesamtal med Gullhönan Celia...<3
 
Sedan blev det en stund vid tv:n... Men som sagt, min dag gick i ett men skönt, för nästa helg kan jag totalt slappna av och göra ingenting... :D
 
Nu mot en ny vecka... Jobb, PW's och de vanliga hemmagöromålen men inga möten, träffar el dylikt!! :D
 
Må så gott alla som läser detta!! 
 
KRAM E-M <3
 
 

Kommentera här: