Ej i kapp med sömnen..

Jetleggad..Mm.. Inte kul.. Vi kom ju hem i söndagseftermiddag vid ca 17:00.. Då hade vi varit på G och på resande fot i över 24 timmar...
 
Men ack så smidigt med Direktflyg, Oslo-Orlando T & R...
Och nu kan vi detta och som det känns just nu så är detta det bästa alternativet, för direkt är sååå skönt!
Väskorna kommer med på en gång, det är typ ca 9 timmars flight och tiden före och efter är vår tid.. Tar ca 5 timmar i bilen till & ifrån Oslo....
I USA...
I Norge....
Men efter lite plock, tvätt och mat la jag mig vid 21:30 och somnade på en gång... Vaknade några gånger men för att vara mig, sov jag ok....
 
Huromhelst drog HT-22 igång igår måndag...
Jobb 7:30-18:30..
Inskolningar, gamla barn kom tillbaka och avdelningskonferens....
Sedan hem för lite mat och ut på Ullvirundan...
Underbar kväll!! <3
Idag öppnar jag och i natt sov jag inte mycket.. Har legat och vänt och vridit på mig så det var lika bra att kliva upp.... :(
Idag väntar forts på inskolningarna,veckohandling, flera tvättar och soffhäng...
 
Veckan bjuder även som vanligt på PW:s och på fredag Planeringsdag!
 
 
OCH på lördag ska Helena och jag på:
 
Helena är fenomenal på att boka bra platser och vi sitter på rad 1!! <3
 
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3

Kommentera här: