Lite mer av allt...

Redan i onsdags hade jag sagt att vi inte skulle in på WALMART fler gånger... Men det sket sig och blev även igår & IDAG... Beror på att man kommer på att man kan köpa "det & det" där istället för hemma och för en billigare peng... ;)
 
Men innan denna shopping så tränade jag...Och faktum är att dagens pass gick tom bättre än igår.... :D
 
Sedan intogs pool läge. <3
Första parkett....
Solade, badade, läste, och åt sallad....
Därefter häng på rummet och ut på en sista shoppingtur...Vi åkte även till Old Town...
Old Town...
 
Så kom det sista besöket på Walmart då... Vi köpte det vi skulle ha och glass...Åkte hemåt...
En stund under taket för lite glass....
Satt även en stund i foajén och chillade och kikade på folk....
 
Men nu är det frulle som gäller och ska packa det sista för hemfärd... Vi lämnar rummet vid 12:00 och ska droppa bilen 14:00 och lyfter till Oslo ca 18:00... :D
Jag gillar alltid att komma hem och jag känner mig lycklig och nöjd!!! <3
 
Farväl International Drive!!! <3
 
Vi hörs därhemma!!! :D
 
KRAM E-M <3
 

Kommentera här: