Idolfinalen 2022.

Härligt att vinna biljetter till den och se fantastiska artister!!! <3
Albin & Nike.
Sedan att jag var ledig i fredags var ju perfekt!! :D
Hursomhelst efter att ha fått en skön sovmorgon och ätit lunch hemma styrde vi mot TELE 2 ARENA!! :D
Men innan vi var framme så stannade vi i Strängnäs på Dollar & ÖB...
Blev lite krafs samt några "måsteprodukter"!! ;) 
 
Vi stannade även vid Kungens Kurva och åt på IKEA samt att jag vara in i centrat och handlade på Rituals..
 Träd...Utanför...
Han & Jag.. <3
 
Eftersom vi satt lite långt ifrån så fick jag inte till så många bilder...
Så när Miss Li och Benjamin uppträdde filmade jag istället... Även Idolernas uppträdanden.. :D 
Men ni som kikade vet ju att NIKE vann, fick se de andra IDOLERNA irl, att båda ML & B gjorde två riktigt bra framträdanden samt att det hände lite saker då Miss Li var på scenen... ;) 
 
Nåväl vi fick en oförglömlig kväll på alla sätt och hemma var vi ca 01:00, efter ett stopp på MCD.. ;) 
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 
 
 

Kommentera här: