Think outside the box!

Vågar jag mig inte på så ofta.. Är lite feg vad gäller tapeter och annat.. Men idag slog vi till!!
 
 På den här : som fond och en ljusbeige tapet på resten av väggarna... Blir nog riktigt snyggt tillsammans med nya golvet i Ek!!!
 
Göran och jag gjorde ju Västerås igår.. Mat ute, shopping och lite annat smått och gott.. Idag blev det en tur till Arboga och där hittade vi tapeterna på Samuelsson´s.. Var även en sväng till :
... Där hittade jag bara lite krafs!!!
 
Ledigheten fortsätter jag njuta av.. Har gått "Bissenmilen" två dagar i rad och däremellan "Ullvirundan"... Det blir nog en mil till innan stor helgen är över...  Vi sätter nog igång och tapetserar och sedan ska Erika komma och äta middag, så jag har nog med jobb så det räcker till !!
 
GLAD PÅSK på er alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M



Kommentera här: