Bara tre!

Arbetsdagar kvar detta år för min del... Blir ju sjukskriven from den 12/12 tom den 25/12... Sedan är jag iallafall ledig till och med den 1/1-19..
Hoppas verkligen att min chef förstår att jag behöver vara ledig tom den 4/1 också.. :D
 
 
Måste ju komma in i ätandet!! Min kompis mådde bra efter sin operation och är hemma nu... Hemma för att börja ett nytt liv!! Snart börjar mitt.. Eller det har det ju redan gjort!! Ny vägning imorgon, det är ju fredag... :)
 
Dagen flöt på bra.. Det blev inget pepparkaksbak, vi hade ett större strömavbrott, så vi får ta tag i det i morgon istället.. :D
 
 Mild morgon..
Lite soool... Mittpådan...
 
Ikväll...
Sorry för suddig bild..
 
Jag har suttit här en stund och skrivit för KIS på Facebook och på Hemsidan...
HEJA
 
Nu blir det en fortsättningsvis lugn hemmakväll... Sätta på en tvätt, duscha och sedan blir det tv-soffan resten av kvällen!! :D
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 
 
 
 

Kommentera här: