Sista jobbonsdagen!

För i år... För nästa onsdag befinner jag mig förhoppningsvis i Västerås på operationsbordet... Sedan blir jag sjukskriven till den 25/12 och därefter hoppas jag att jag får ha semester fram till den 4/1... :D
 
Min dag började hursomhelst vid 7:30...
En klar och kall morgon...
Min dag började med frulle på jobbet, samling med övning av julsångerna och sedan tog vi med oss gänget ut i skogen...Äta lunch, rast och barnen sov och sedan innehäng med lek under eftermiddagen...Hem kom jag vid 16:45..
 
Har suttit här, pratat i telefon och börjat med maten, Simon ska göra sin korvgryta och jag skar korv... Nu ska jag ta en dusch, tända ljus och sedan kolla på "Bonde söker fru"...
 
Blev en mellandag och inget har hänt mer än att min bekant har genomgått sin Gastric Bypass operation och det gick bra!! :D
 
Hoppas att min också blir lika lyckad!! :D
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3 

Kommentera här: