Gått över....

Det är skönt när just det datumet är passerat och nu koncentrerar jag mig på annat....Ännu en dag på jobbet är gjord och idag fick jag gå hem tidigt!! :D
 
På väg till Spindeln..
På väg hem...
Ser ut som snö...
 
Väl hemma ringde jag till min frissa, men icke. De var fullbokade hela dec.. Nu är jag satt på en återbudslista.. Forts följer...
 
Jag skrev på KIS Facebook sida... Ska skriva på Hemsidan också.. Sedan åkte vi åkte till Dollar i Arboga, bara för att jag ville det... ;)
 
Blev även att vi veckohandlade på en gång....
Tänker baka bullar i helgen.... ;) 
 Sommarbullarna....;)
 
Det slog mig idag att jag inte känt ett sug efter sötsaker på snart två veckor... Jag är hungrig då och då. men inget sötsug... :D UNDERBART!! :D
 
Nu har jag packat upp det mesta och ska göra kväll... Snart dags för "Bonde söker fru"... :D Jag hoppas att Susanna väljer Hannes!!! <3
 
Bilder tagna från: Aftonblaldet.
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3 
 
 
 
 
 

Kommentera här: