Stressfri!

Har bara varit hemma den här helgen.. Är ju till och ifrån lös i magen... Magen kurrar ständigt och jag är aldrig riktigt mätt..
Igår var en riktig skitdag men idag var det lite bättre, inte lika hungrig...
I natt drömde jag tom att jag åt smörgås med ost och paprika samt drack cola, men av misstag...
 Drömde inte om den här gröten....
 
Jag har ju sagt att jag inte ska väga mig mer än på fredagar, då min startdag var, men idag kunde jag inte låta bli... -8 kg hittills... Bara 5 kg kvar till de 13 kg jag ska ner!! :D
 
Sedan har jag ingen aning om min våg och den på överviktsenheten stämmer överens??? 
 
Men jag har inte bara latat mig... Det finns alltid att göra här hemma... Nu håller jag på med lite skriverier. KIS spelar just nu mot Djurgården och jag håller koll på Elitrapport... Hade även några resultat att lägga in...
 HEJA KIS!!!
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 
 

Kommentera här: