Lördagen!

Min sköna sovmorgonsdag!! Om jag sov länge? Ja det gjorde jag!! Åt frulle, kikade lite här, tittade på ett avsnitt av MR MERCEDES, duschade och strax innan 15:00 var vi på väg till Willes kalas...
 Strykande åtgång av BIVURS goda smörgåstårta!! :D Obs, inte min bit!! :)
 
Nu är vi hemma igen och efter att ha suttit här en stund ska jag nu duscha och sedan inta tv-soffan på nytt!! Är dock väldigt sugen på att åka till Sala för att kika på Linda Bengtzing!! Hon gigar på Gillet 6.. Men jag tar mitt förnuft i fånga denna gång, kommer mest vara ungdomar i mina barns ålder så....Men kul hade det varit att se henne...
 
Det är precis nästan på dagen ett år sedan vi åkte till Karlstad och såg henne på Tempel.. Helt otroligt vad fort tiden går!!! 
 
 
För övrigt väntar en fika med Marie R imorgon såvida ingen av oss får förhinder... Sedan ev åka till Västerås med Marie J och kika på KIS träningsmatch mot Borgia...
 
HEJA
 
Däremellan ska jag hinna tvätta, plocka och laga mat... Men jag gillar att komma upp i god tid på söndagar, så en frulle på Sjömans är aldrig fel!! :D 
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3

Kommentera här: