Innehäng!

Fortfarande hemma.. Blev att jag sov länge imorse och tog en lugn långfrulle...
Kikar runt lite här på saker...Lite badrumsinspo...
 
 Tog en bild från nätet så alltså inte vårt badrum.. Men påminner lite om det!! :)
 
Vårt badrum är på G att renoveras, inget har påbörjats än! Men just nu lutar det åt ljusgrått klinkersgolv och vitt, stort kakel!! Duschhörna och ev vägghängd toa och vattenburen golvvärme.. Ett vitt el grått?? vägghängt badrumsskåp samt en stor handdukstorkare!! :D Sedan är det klart!!!
 
FORTS FÖLJER men en offert från "Sura Bygg och Plattsättning" väntar vi på... Tror vi tar dem för killen som var här verkar reko och vi har hört mycket gott om honom/dem... :D 
 
Så iom att jag är hemma och är sjuk kan kan jag ju kika runt på olika alternativ!! :D
 Golv som jag gillar... :D
 
Men det är en djungel därute, på allt från golv till inredning....Men spännande är det allt!!! :D
 
Förresten så roade jag mig lite med min nya tavla....
Mitt motto!! <3
 
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: