När det inte blir som jag tänkt!

Min söndag började med en långfrulle i lugn och ro..
 
 
 
Tills älskade Simon ropade att han hade ont i ryggen.... Han och Jonte spelade tennis igår. Jag tror att han sträckte sig el något i stil med ryggskott...
 
Hursomhelst blev förmiddagen rätt kaotisk... Men efter ett snack med 1177, lite Ipren/Alvedon, inköp av Tigerbalsam så blev det lite bättre... Så pass bra att vi avvaktar tills imorgon och kontaktar Ullvi/Tuna om det fortsätter...
 
Kom av mig i det jag skulle göra idag... Men efter lite mat och lite häng här kom jag iallafall ut på en PW!!!
 
 Ullvibackar...
De blommar fortfarande.. ;)
 
Det var inte igår... Men jag är glad att jag tog mig ut, för jag tänkte strunta i den, det regnade ju lite.. ;) 
 
Kommande vecka bjuder på jobb, ev en tur till Västerås igen för inköp av badrumssaker eller så hittar vi något på typ Färg1:an!! :D Jag ska på Styrelsemöte med KIS imorgon...
 
För övrigt ganska lugnt på mötes fronterna!! :D
Nu ska jag runda av kvällen med en dusch och Spårlöst!!
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3 
 

Kommentera här: