Öppning!

Uppe vid 05:00 för att vara på plats på jobbet idag vid 06:15...Vandrade i sakta mak mot jobbet med några fotostopp...
 
Inte alls lika mörkt som i onsdags...
Vackert...
 
Väl på jobbet går rutinerna som smort och vid 06:30 kom två barn för att sedan fyllas på med två stycken till vid 07:00.. Sedan hade vi 9 barn till frukost...Fullt ös...
 
Vi blev bjudna på goda bullar av en mamma idag så för att mina kollegor skulle få en liten paus tog jag med mig ett 10 manna gäng ut... Så klart var jag inte själv hela tiden, utan kort efter kom de ut...
 
 Vaniljbulle, Bild tagen från tasteline.com
 
Galet vacker dag....
 
Efter lunch och sövning av 11 barn vandrade jag hemåt i solskenet... Galet vacker dag!!! <3
 
 
Väl hemma blev det att sitta här och fixa lite saker...
 
Tittade på "Unga mammor" Linn, Marcus och Tindra är ju med... 
 
 
2009 åkte vi på en "Linda Kryssning" jag och Simon... På bussen dit träffade vi Linn och hennes mamma Helena!! Vi fick fin kontakt från början och hängde en del på båten!! Sedan dess har vi umgåtts, åkt på flera kryssningar, Allsånger och uppträdanden under dessa 9 år som gått....
 
 
Så klart är jag stolt över att Linn är med i denna serie och så kul att hon har blivit så stor som bloggare och influencer!! :D
 
Linn & Tindra...
 
Idag är det mest jag och Helena som åker iväg på Konserter! Det är toppen att ha en vän som hon, som är go och rolig och lika intresserad av musik som jag!! <3
 
 Mormor och Tindra!! :D
 
Nu ska jag åka och veckohandla... Sedan blir det bara soffan... Har haft en riktigt USEL vecka och jag brukar inte klaga, men den här går till historien!!! :(
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 
 

Kommentera här: