Snart JULI!! <3

Juli innebär semester för oss i vår familj!! I många herrans år inviger vi den med en stor BILTRÄFF... Västerås Summer Meet!! Där har vi varit i bortåt 24 år, varje semester inleds där... Först bara som åskådare... Sedan lånade vi Hasses bilar i några år och för 17 år sedan i vår egen PÄRLA!!! <3
Det är rätt galet att älska en bil... Men det är vår och det kändes sååå rätt med denna bil från första stund!!! <3 PONTIAC GTO 69...... <3
Jag gillar ju muskelbilar, utseendet och farten... ;)
Är definitivt inget Cadillacfan!!! ;) 
 
Som sagt 3 arbetsdagar kvar sedan ledig fram till den 5/8.. Börjar tisdagen den 6/8!! 
Idag har jag jobbat här hemma... Keep or Toss?? Rensade min garderob.. Blev massor att skänka till Pingstkyrkans Loppis.... ;) 
 Säcken... ;)
Tvättade, lagade mat, hämtade ut ett paket och sedan ut på Ullvirundan....
 Jag...
Såå vacker kväll, den sista i juni... ;)
Jobba, ev Westerqwarn imorgon, jag slutar 16:30 och då hinner vi ju dit..
 I måndags...
Det blir tre pw:s i rad.. Idag ju, imorgon efter WQ och på tisdag istället för onsdag.. Efter jobbet är det nämligen KIS möte och sedan Fotbollen så jag hinner inte den dagen... Tar en på torsdag förmiddag innan Västerås, för på fredag ska vi på marknaden...Om det nu inte regnar.. Såg så ut idag då jag kikade.....
 
 
Det hinner ändra sig... ;) 
 
Nu ska runda av denna dag med lite te och tv... ;)
 
Må så gott alla som läser detta!! 
 
KRAM E-M <3
 

Kommentera här: