11 månadersdagen igår...

Tänk för 11 månader sedan var det 1 månad kvar tills jag skulle opereras... Jag var på ett möte den 15/11 och fick mitt datum... 12/12-18!
Sedan var det bara att börja med MODIFASTEN och det gjorde jag dagen därpå, den 16/11......
 
 Detta levde jag på, i över tre veckor...
*Gröt till frulle.
*Soppan till lunch.
*Chokladpudding till mellis.
*Soppan till kvällsmat.
 
200 kalorier/mål á 800 sammanlagt!! Sedan drack jag 1.5 - 2 liter vatten per dag.....
Summasummarum så gick det riktigt bra och jag kunde ha fortsatt ett tag till, om operationen inte blivit av den 12/12-18!!!
 
Ställde mig på vågen igår med... "Bara för att"... OJ gått ner 0.5 hg sedan i fredags.. MEN detta är lite vanskligt och några hg hit eller dit går man upp eller ner...Får se vad det är på fredag... Men MOT -70 kg är fortfarande mitt mål!! :D
 
Nåväl eftersom jag inget skrev i måndags får det blir några bilder istället... För första riktiga snön kom...
På morgonen var det frost/snö eller vad det nu var på backen..Och sedan kom snön och ganska mycket sådant!! :D Bilder uppe vid mitt jobb och vägen dit/hem....
Försökte bota min huvudvärk med en PW...
Men den blev bara värre och jag blev rejält kall, fast jag hade klätt mig ordentligt... :(
Så jag blev hemma resten av kvällen samt igår... Blev lite förkyld, med en täppt näsa, ff ont i huvudet och svårt att sova...
Kurerade mig med att vila och kika på film och serier... Samt tända ljus... Balsam för själen...
Snart är det dags för alla juldofter!! <3
 
Blir hemma under onsdagen också men tror att jag kan jobba på torsdag, har inte lika ont i huvudet längre och förkylningen "kom liksom av sig"!! Hoppas att jag får sova i natt bara!!! :(
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 
 

Kommentera här: