Igår och idag...

Jobbade långdag igår... Men fick väldigt mycket gjort, sååå inspirerande!! :D
Morgon och seneftermiddag...
Vandrade hemåt i solnedgången...
Jonatan var hemma och lagade mat och bakade... Bjöd oss på god kyckling och sockerkaka....
 Åt inget men den doftade himmelskt!! <3
Hursomhelst så hade jag ambitionen att ta en pw igår istället för idag.. Inget dåligt beslut med tanke på vädret just nu....
 Jag innan Ullvirundan igår......
Mitt träd... <3
Laddad...
På g.....
Ute...
Hemma....
Jag hade flow och känner inte att jag tappat så mycket när jag var sjuk... Så tacksam över det!! :D
Väl hemma blev det att sätta på diskmaskinen, tvättmaskinen, äta, duscha och sedan kika på "Wahlgrens Värld"...Somnade sedan ovaggad....
 
Vaknade vid 04:15 eftersom jag skulle öppna på Spindeln...
Men först fredagens viktigaste moment... Vägning.... Ohlala!!
Jag hade gått ner -6 hg!!! YES!!! Äntligen händer det något och det är nedåt!!!! 
 Jag....
Mot -70 målet är fortfarande aktivt!! MEN jag ska snart på en "Ett års kontroll" då ska jag prata med dem om vad som är rimligt...
Det är en fin balans det här och jag märker att min kropp förändras fast vikten står still, eller är minus el plus...
Kanske borde jag tagga ner lite??? ;)
 Rast på Spindeln.... ;)
 
På väg hem vid lunch idag... Dimmigt och sedan kom regnet....
 
Min eftermiddag tillbringade jag dels hemma men även på stan.. Hittade en ny tröja på KappAhl, en ny mössa på Skinngubben... Var en snabbis på BigInn och Willys.... Nu väntar jag på att Göran ska komma hem... Vi ska ut och äta ikväll... :D Som det ser ut nu på KIRIN.. :D
 
Ser fram emot en ledig helg och en skön sovmorgon.... <3
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 

Kommentera här: