Min helg...

Blev ok... Igår vaknade jag tidigt fast jag hade tänkt ha en lång sovmorgon.. ;) Hursomhelst så blev det lite småfix innan jag promenerade ner till "Krillan" för att kika på KIS träningsmatch... ;)
 
Ruskväder och rätt kallt var det allt.. Men är det Bandy så är det.. Jag agerade tom Bollkalle en stund... ;) Allt för att hålla värmen... ;)
 Mitt tredje hem... ;)
Kom hem och tinade och hängde med Jonte en stund...
Såklart kollade jag på "Så mycket bättre".... Sedan lite mer Hemside och Fb jobb... :) Därefter kikade jag på en film.. :D
 
Idag sov jag länge, gjorde en rockad tillsammans med Simon i hans garderob... Rumsbyten på "G" igen och då även sådana jobb... Ut på Ullvirundan kom jag rätt sent...
Ut i månskenet...
 
 
 
 
Väl hemma lite mer fix med intervjun och sedan publicerade jag den... Varvade ner med lite tv...
 
Kommande vecka bjuder på: Jobb, PW:s, Bandymatch och Konsert..
På lördag ska vi äntligen kika på Martin Stenmarck...<3
 RAD 1 och i mitten!!! Äntligen ska jag och Martins största fan Marie Paschen och jag se honom!!!! :D
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 

Kommentera här: