Nästan helg!

Jag fattar inte att veckorna kan gå så fort!! Redan torsdag imorgon?? Då är det ändå min "senvecka", dvs att jag bara har en öppningsdag den här veckan!! ;) Hursomhelst kan jag nu bocka av utvecklingssamtal nr 2 av 3.. Sedan ska jag ha ett uppföljningsamtal, men det är inte lika långt...
Hann med andra viktiga saker såsom massor av barnhäng och lite annat fix.. :D
 Nöjd!! :D
För övrigt blev det en kall men vacker dag i Köping...
Kyligt....
Jag på väg hemåt....
Väl hemma efter jobbet åt jag lite mat och sedan gav jag mig på`t igen.. Ullvirundan....
Redo igen.... Så skönt att slippa huvudvärken idag.... <3
Härligt månsken... <3
Hade flow idag med... :D
 Sista km på rundan... ;)
Mitt träd "hemma på min gata i stan".... ;)
Sååå nöjd och tillfreds med att ha rensat skallen och fått motion!! :D Blev sedan en kväll i tv-soffan..."Bonde söker fru och Sofias Änglar" var på tv:n...
Men nu är det sova som gäller!! Sov lite dåligt i natt nämligen...
 Vaknade och hade ont i Bältrosskallen...Som tur så gick det över under förmiddagen.....
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 
 

Kommentera här: