Utflykt!

Hemma, innan....
Eller ja rättare sagt Planeringsdag men på en annan ort.. Dvs Kungsör och Kungsörstorp....
Vi fick ett trevligt mottagande med kaffe, frukt och godis!! :D Vi gjorde ett arbete om Diskriminering och kränkning samt på eftermiddagen om Leken...
Jag åt fisk till lunch och vi bjöds på goda smörgåsar till fika....
 Gott och milt för min mage...
Dock tilltog min Bältrosvärk i huvudet och jag fick lov att ta Alvedon för att stilla den och för att orka jobba..
 Jag...
Så väl hemma blev det en PW för att försöka jobba bort den... Lyckades till en del... 
Lite kallt och det drog i kinderna!! ;)
Men den var skön ändå...
Resten av kvällen tillbringades i soffan... Orkade inte så mycket mer.. La mig i skaplig tid för att orka kliva upp nu vid 04:15... Ätit min första frulle, ska dricka mitt vatten och ta mina piller... ;)
 
Sedan mot Spindeln... Idag väntar barnhäng, utvecklingssamtal, mer barnhäng och sedan hemåt.. Jag ska på ett möte, handla lite och ikväll ev ner till "Krillan" för att ta några till kort på Anders och KIS... Sedan SOFFAN fär min del.... ;)
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3

Kommentera här: