Kargt...

Och kallt har det hunnit bli de senaste två veckorna... Alltså vi går snart in i november, galet!!
Det var ju nyss juli och semester ju!! ;)
Nåväl... Idag har jag plockat lite här hemma, jag har också varit ute på min första pw på två veckor.... Kall och karg var den allt!! Men den flöt på bra ändå....
 Jag....
Hann bli lite mörkt innan jag kom hem... ;)
Men imorgon är det ju ändå mörkt när jag kommer att ge mig ut, så då åker västen på samt mössan, för kepsen var inte mycket att ha idag... ;)
 
För övrigt höll jag ett helt ok tempo för att ha varit "borta" ett tag..... ;)
Kommande vecka bjuder på:jobb och pw:s.. Inga möten tack och lov!! :D
Nu en dusch, mat, lite skriverier på FB & hemsidan och sedan tv-soffan.... ;)
 
KIS kanonfina kompendium om vår verksamhet!!!! :D Allmän utdelning idag!!!! :D
Dvs i VAR MANS BREVLÅDA!!! ;)
HEJA 
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 
 
 

Kommentera här: