Uppe med tuppen!

Är jag då jag öppnar på Spindeln... 04:15 ringde min klocka och jag är i farten med min 1:a frulle, dricka vatten, ta min medicin och mina vitaminer....
Igår jobbade jag...
 Igårmorse...
Igåreftermiddag...
På mitt kvarter..
Sedan åkte jag till Arboga...
Jag var in på "Behagfullt" och köpte behåar....
Mina allt krympande behag behövde nya... Detta är en av nackdelarna till viktnedgång, de krymper.... :(
Hittade dock tre stycken, men nu har jag några att gå runt på.....
 
 
Sedan var jag in på "Små Goda Ting" och köpte några doftljus... De hade 50%!! ;)
 
Därefter en snabbsväng in på favoriten....
Här hittade jag inget, dock.. ;)
Sedan blev det bara en dusch, en tvätt, mat och tv när jag kom hem.. Kikade på: "Systrarna Graaf"...
 
Därefter sängen... Var helt slut... 
Idag jobbar jag ju 06:00-13:00... Sedan ska jag veckohandla, PW:a, kika på "Bonde söker fru" och sedan blir det nog sängen för min del.. Är redan trött liksom.... ;) 
Igår, på rasten....
Inga anmärkningsvärda händelser i mitt liv just nu... Eller jo, kanske...
Jag och Helena planerar att gå på Melodifestivalen i Eskilstuna, nästa år....
Hon ska försöka få biljetter, de släpps imorgon... :D
 
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3

Kommentera här: