Ont!

I måndags hade jag rejält ont.. Letade fram Tigerbalsam och smörjde järnet, samt ätit Ipren... Idag känns det något bättre... OCH jag tänker att jag ska vila ifrån PW:s några dagar nu... Kände även av ryggen igår också...Det kanske är rätt beslut även om jag HATAR att sitta still..... :(
 
I måndags när jag gick från jobbet hade jag blivit taggad på FB och fått ett meddelande....
 
Japp jag vann igen från Santa Maria!!! :D
 
Så i tisdags efter jobbet bar det av till Västerås!! Vi besökte först IKEA.. Till min stora LYCKA hade de öppnat restaurangen!! :D
 Äntligen fick jag äta mina köttbullar med mooos... ;)
Därefter gick vi ett varv på IKEA, jag köpte bara två burkar och ett paket vaniljljus...Vi åkte vidare till Rusta... Sedan till ICA MAXI ERIKSLUND och hämtade ut vinsten..... Nöjda körde vi hemåt...
Trollsk kväll med dimma...
Blev en stund i soffan innan sängåendet....
Igår så jobbade jag bara...
 Grått på morgonen...
Soligt men blåsigt igår vid ca 16:30...
Jag hade bara varit hemma en liten stund när Jonte ringde och frågade om vi skulle äta Tacos... Och ja, det skulle vi...
Så för att handla det sista och för att veckohandla möttes vi vid Willys... :D
 Det blev bla Guacemole... + lite annat vi andra inte brukar äta... ;) Obs Jontes tallrik!! ;)
Efter disk och lite plock blev det soffläge med foten i högläge för min del, kikandes på:
 
 
 
Detta fick avsluta min kväll eftersom jag har öppning idag och börjar 06:00... Vilar idag med från PW:s, så för min del blir det nog bara soffläge hela eftermiddagen såvida vi inte ska åka till Återvinningen och Loppis med lite saker.. ;)
 
KRAM E-M <3
 
 

Kommentera här: