Simon & Linda Bengtzing.

Hej igen!

Jag känner mig nu som en van bloggare, hi hi.... Nåja jag börjar iallafall på kläm på det!!!!

Min yngsta son Simon är ett stort Linda FAN och det har jag också blivit ju mer jag har träffat henne!!! Vi har träffat/ sett henne 23 gånger! Hon är en jättegullig och ödmjuk tjej som bryr sig om sina fans!!!! Låter dem ofta stå i centrum genom att ropa deras namn eller låter dem komma upp på scen. Vi har också mött nya vänner i olika åldrar tack vare Linda - MARTIN,EMMA,MILLA,CARRO,MICKE,FRIDA,LINNÈA och CO. Jättetrevligt har det varit att lärt känna er!!!!







Här är Simon och Linda !

Jag kommer att berätta mer om vår äventyr med Linda och också berätta mer om min styvdotter ERIKA och min andra son JONATAN, fast de är inte lika villiga att vara med på bild!

Idag har jag iallafall jobbat och nu ikväll hade Simon fotbollsavslutning. De spelade match mot föräldrarna. Jonatan tog min och Görans plats för jag vill inte skada mig, otränad som jag är och Göran jobbar eftermiddag.

Slut från mig. Må så jättebra du som läser detta!

KRAM E-M

Kommentarer:

1 Mikael:

Hejsan Eva-Marie!



Kul att du har börjat blogga :D

Det har varit jättekul att lära känna er med :D



Hoppas vi ses snart igen.

2 Emma:

Hejsan hoppsan!



Nu har jag fått tid att verkligen läsa igenom, äntligen!



Det är väldigt trevligt att lära känna er också! Det är alltid lika roligt när ni är på plats!



Ha't Bra't Ses Snart! Kramar

3 Linnéa:

Hej där!

Jag mår jättebra, njuter av ledighet i solen..

Jag tar det mest lugnt, träffar vänner och så.

Härligt med semester snart :)..

Va roligt att du har skaffat blogg, ska bli kul att läsa.



Det är jättekul att jag fått chansen att lära känna er, hoppas vi ses snart.

Ta hand om er!



Kram Linnéa

4 alfred:

hej! hur ar det hoppas allt ar good. jag vill att you ska ha en bra helj i koping 09. hoppas vi ses 2010. halsa simon sa goot fran mig. hej da.

Kommentera här: