Update!

Hej!

Jag har bara inte hunnit skriva något på flera dagar....

Jag jobbade mån & tis. Pojkarna hade Bandyträningar och det var stök inför nyår som höll mig borta härifrån....

Sedan var det ju detta med resan....

Jag har nämligen letat priser som passar oss, men kammat 0 !

(Jag ville åka 7/1 - ca 21/1 men får inte semester då, pga besparingar i kommunen! Vi får inte ta in vikarer. Att åka den 30/12 - 11/1 gick, men biljetterna är dubbelt så dyra då.....)

Vi har ju i fem år på raken åkt till USA i januari. I år eller iallafall just nu kom vi inte iväg!!!

Det är så tråkigt att det inte blir av, för jag älskar verkligen ORLANDO där vi varit 4 ggr!!!

 Vårt hotell Rodeway Inn !!!

Men pengarna finns ju kvar och även möjligheten att komma iväg är ju inte försvunnen MEN jag behöver semestern nu!!! Jag behöver ladda batteriet!!!

Så därför har jag varit lite låg....

Idag är det alltså Nyårsafton och faktum är att vi kommer att fira den ensamma här hemma.

Vi firar också vår 15 åriga förlovningsdag! Den 31/12 1994 förlovade vi oss.

HUA vad fort tiden går....


Grattis i efterskott "Maja" som fyllde den 29/12 !!!

HAPPY NEW YEAR alla som läser detta!!!


KRAM E-M

Kommentarer:

1 Carro:

Tack, Gott nytt år på er med! Hoppas ni får en trevlig dag! :) Kram, Carro

Kommentera här: