Gammalt....

Hej!

Nu när jag varit sjuk har jag hunnit titta på två av mina favoritfilmer : NOTTING HILL & DIRTY DANCING !
De är så jättebra!!!!!! Jag älskar dem ! Man mår så bra av dem , de är riktiga FEELGOOD filmer!!!!!!

    

Julia Roberts, Hugh Grant, Patrick Swayze är några av mina favoritskådisar .......

Idag fick vi hem Mamma Mia filmen, Arn 2 filmen, Hannah Montana filmen, svenska CD:n med Mamma Mia låtarna och Absolut Music nr 59 cd: n. Absolut cd:n innnehåller bla låten HUMAN med The Killers. Den spelades galet mycket på radion i USA så den väcker mycket minnen därifrån!!!!!!

                       The Killers !

Må så gott alla som läser detta !!!


KRAM E-M

Kommentarer:

1 Emma:

Hej hej!

Nu har jag fått klartecken här hemmifrån (ber om ursäkt för att jag inte sa till igår, men internet ville inte som jag ville).

Kramar

2 Liisa:

Hej, Hoppas du är frisk eller på bättringsvägen. Kollar in din blogg emellanåt och sist nu efter ni kom hem från USA. Är däremot dålig på att lägga i komm. men det är ju bökigt så det blir ena inte av. Jag mailar hellre. Mår bra och vi e friska, allt e som vanligt skulle jag väl säga. Händer inget särskilt. Renoverar i etapper och önskar att man f... någon gång blev klar. Fotbollen har ju kört i gång o Peter är senior ledare nu och det tar väl lite mer tid. Andreas tränar med vårat herrlag men tycker väl att han är för "liten" för att stå i mål i div 4 men det kanske inte blir så i år ändå, en målv. e värvad men han har dykt upp lite hipp som happ. Ingen skidåkning ännu för vår del utan först v 15 men ska kankse hinna med 1 dag innan i Hestra/Isaberg, ok tror jag för endagsåkning. Ha det!!

3 Emma:

Hej hopp!

Mina siffror är 90-08-29

Kram

Kommentera här: