Gott slut!!!

Vi är bara hemma ikväll... Dels så orkar jag varken åka bort på något eller bjuda hem någon i år... Det beror på min hjärtinfarkt....

Jag tror att 2012 kommer att bli ett bättre år än detta!!! För nu när jag ser tillbaka på hur jag mådde innan jag blev sjuk så var detta på väg... Jag mådde inte riktigt bra, men brydde mig inte om mig själv och slog bort varnings signalerna.... NU KAN DET BARA BLI BÄTTRE!!!

Här kommer en kort årskrönika :

JAN : Semester i Orlando, så skönt och så roligt att träffa The Kilis family!!!





FEB : En månad vi spenderade på bandy planer runt om i mellan Sverige, Linda vann deltävlingen i MF, men vi var inte där....




MARS : Började tråkigt då en jämngammal bekant till mig dog, vi gick "Bissen Brainwalk " till förmån för Strokes! Vi åkte till Stockholm och träffade Maria & Markus irl på ett Linda gig!!!




APRIL : Jonatans 16 års dag, mer Linda gig, min guddotter Simones 7 års dag, Sista april...





MAJ : Köpings cruising,Simon var med på talangjakten i skolan,Erikas bal...







JUNI : Erikas student, Jonatan går ut 9:an, cruising i " Hallsta" ... Midsommar...







JULI : Power Meet, Simons 13 års dag, Linda träffar, semester i Skellefteå...









AUG : Skolstart, Diggiloo, Stockholm x 2, Himlabacken....







SEP : Linda gig x 2, Hockeymatch....







OKT : Jag fick min Hjärtinfarkt ! Hände inget innan av stort värde...



NOV : började må lite bättre, kunde börja röra på mig...



DEC : Advent,Jul, Linda gig & Nyår....








Jag har även med jämna mellanrum varit på Dammiddagar som gett mig både styrka & välmående. Vi har varit & stöttat KIS & IBK Köpings lag i Bandy & Innebandy... detta har vi gjort titt som tätt....

Summa summarum ett ganska bra år om man bortser från det som hänt mig!!!



KRAM E-M

Kommentera här: