Nedräkning!

Den här helgen blev jättelugn, vi var bara hemma på midsommarafton. Vi grillade,åt jordgubbar & bara var.....



Lördagen, som bjöd på halv dåligt väder såg ungefär likadan ut... Men iofs så städade jag lite & plockade....Såg på premiären av Sommarkrysset & på film....


Sommarkrysset 2010.... I år var Eric där igen!!!

Igår tog jag min en liten tur till Skinnskatteberg!

Min bästa kompis, "Maja" som utbildar sig till präst (och gör sin praktik där ) skulle predika.... Givetvis ville jag vara med där och lyssna, stötta och se henne!!!!



Jag är JÄTTESTOLT över henne, att hon vågat kasta sig ut och börjat om i skolbänken......

Jo ang nedräkningen.... Jag har nu "bara" 7 arbetsdagar kvar tills jag har semester......

Må så gott alla som läser detta!!!

KRAM E-M


Kommentera här: