50 000....

Är 50 000 kronor mycket? Ja jag tycker det!!! Jag fick nämligen denna summa idag av mitt försäkringsbolag, pga att jag har haft en hjärtinfarkt!!!



Jag har en sjuk/olycksfalls försäkring genom mitt fack och nu när jag drabbades av detta så föll den ut...
Jag tecknade den när jag gick ut högskolan i slutet av 80 talet och nu fick jag nytta av den!!!

Dessa pengar skall det resas för!!! Var, när och hur är inte bestämt men de skall oavkortat gå till resor och nöjen!!! Skulle iofs vilja ha en egen laptop också så.....





Så livet är bra härligt just nu!!! Vädret bjöd på sol och värme idag... Vi kunde tom äta mellanmål ute och barnen hade det jättekul i geggan idag!!!

Jag var och veckohandlade efter jobbet idag så nu är det klart!!! Idag vilade jag i från alla fysisk aktivitet.. Jag hostar mycket och jag har lovat mig själv att inte stressa upp mig genom att försöka gå varje dag... Har sagt att 4-5 ggr/vecka räcker... Det har blivit minst 5 ggr/ vecka hittills....



Men i morgon blir det "Ullvirundan" igen!!!

Må så gott alla som läser detta!!!

KRAM E-M

Kommentera här: