Idag!

Var jag hos Tandhygenisten... Plågsamt men såklart nödvändigt!!! Som tur har jag en tålmodig och förstående medmänniska som tar hand om mig!!! Och även lägger på bedövningssalva hela tiden..
 
 
Åkte och veckohandlade efter denna pärs och fixade lite saker som skulle postas.. Sedan åkte Göran och jag till Tumbo Möbler... Där jag köpte denna tavla.. En tavla som jag fick syn på förra veckan då vi var där, men bara fotograferade... Nu köpte jag den!!! SÅÅ FIN!!!
 
 
 
Jag försöker leva efter dessa ord... BEHANDLA ANDRA SOM DU SJÄLV VILL BLI BEHANDLAD!!!
 
Vi fortsatte till Eskilstuna, bla till
 
 Där hittade vi soffan vi vill ha!!! Eller ännu en, för den på Normans är också fin.. Men denna var lite större och väldigt skön!!! Får se hur vi gör...
 
Väl hemma blev det en "Ullvirunda" med Maja i mobilen, kul med lite tjejsnack!!!
 
Resten av veckan är blank än så länge.. Jobb och "Bissenmilen" blir det i morgon.. På fredag är det bara jobb och en "Ullvirunda" som är inplanerad och helgen ser rätt fri ut iallafall idag...
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M
 


Kommentera här: