Helgen hittills!

En lugn och skön sådan.. Igår sov jag länge.. Efter frukost åkte Göran och jag upp på stan.. Det regnade men vi gick ett varv.. Köpte remmar, Simons beställning...
 
 
Sedan åkte vi till Kronans Pizzeria och handlade mat...
 
Därefter åkte Jonatan och jag upp på stan.. Var in en sväng på Vinyl !
 
 
Där hittade Jonatan, hör och häpna en vårjacka och 3 t-shirts!! Men de shorts vi skulle köpa hittade vi inte!! :(

Tillbaka hem och i regnet gick jag "Ullvirundan" innan det blev tvsoffan och fler avsnitt av :
 
La mig sent och sov oroligt med "ett öga öppet" iom att Jonatan var ute på fest!!! Han kom hem vid 04.00 och då kunde jag somna ordentligt!!!
 
Jag vet att jag är för känslig men jag är väldigt rädd om honom...
 
Idag då? Blir en dag med lite plock och sedan en promenad.. Skippar Yran!!! Men får vaka i natt igen för Jonatan ska ut idag också!!!
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M


 


Kommentera här: