Gott slut!

Gott nytt 2016!! :D
 
2015 var ett år jag hade stora förväntningar på... Jag fyllde ju 50 år och det var lite så där halvläskigt!!!
 
Nåja Januari handlade mest om jobb, Ullvirundor, lite sport och allmänt en trökmånad, jag gillar ju inte vintern... :(
 
 
Februari : rätt lik januari... Maja och jag fick till ett x antal BBW:s!!! :D
 
 
Mars : Simon och jag åkte på kryssning... En sista Lindaresa!! Han har ju vuxit ifrån schlager och att kuska land och rike runt för att lyssna på Linda har han vuxit ifrån... Tråkigt men inte oväntat!!
 
April: Det var nu jag blev ordentligt sjuk... I två veckor var jag hemma och tillslut fick jag penicillin.. Luftrörskatarr!!! Vilket gjorde att vi missade Emils 30-årsfest i Norrtälje!!
 
Älskade Jonatan fyllde 20 år!!! En hisnande känsla!!! 20 år!!! Var tog åren vägen....???
 
Resten av månaden blev rätt okej.. Dammiddag med tjejerna, jag kom igång med mina PW:s igen..
 
Maj : var ner och tittade på balmingel och på Julia..Cruisingen. Jag blev sjuk igen.. 3:e gången denna vår.... Göran blev vittne när de bröt sig in i Ica Super Inn... Blev rättegång mm ...
 
 
 
Juni : Krillan skulle avverkas... ARG!! :D Var och tittade på Julia när hon tog studenten... Maja och jag gjorde Stockholm...
 
 
 
 
Juli : Semester, min 50-årsdag som blev sååå RYSLIGT UNDERBAR!!!! Resan till Orlando!!! <3 Simon fyllde 17 år!! <3
 
 
 
En underbar sommar!!! :D
 
Augusti : Kanontrevlig fest för mig på jobbet! Spontan middag med vännerna Lille-Bell & Runar..
 
 
September : Födelsedagsmiddag med tjejerna på Bishop!! Innebandyn började, PW:s mm.
 
 
Oktober : Jag hade Födelsedagsmiddag för släkten på Café Saga... Hösten kom med stormsteg och Jonatan började spela bandy igen samt att vi blev tillfrågade om vi ville sköta KIS Hemsida..
 
 
 
 
November... Maja och jag gjorde Göteborg över Allahelgona helgen... Is på Krillan!! Första snön... Bandyn började...
 
 
December : Gick rasande fort! Denna månad bjöd inte på något utöver det vanliga... Jag går ju hela vintersäsongen på både Bandy & Innebandy, jag tar mina PW:s, träffar mina bästa vänner och jag jobbar på... Det blev jul hos oss också.. Hemma hos Hasse, Inger & Felicia och de söta kattungarna var vi på julafton...
 
 
Jag är långledig och njuter av att ta dagen som den kommer... Hade iofs helst velat vara i Orlando men icke detta år... :( Kanske nästa jul??? <3
 
Nu önskar jag alla som läser detta ETT GOTT SLUT & ETT GOTT 2016!!
 
Må ni och era närmaste få vara friska för det är det som är det viktigast: hälsan & och relationer!!! <3
 
KRAM E-M <3
 
 

Kommentera här: