Home sweet home!

Kollar på Let´s Dance!! Har jobbat idag och varit i Västerås och shoppat och ätit på Jensens!!! 
 
 

 
För det blev ingen kryssning för oss!! På väg hem från jobbet idag fick jag ett sms och ett meddelande från två kompisar att LINDA var avbokad idag för att giga imorgon istället!! Men GAHH!!! :D
 
Nu gick det att boka om så att vi åker i morgon istället!! Dock fick jag betala bussen igen vilket gör mig lite suuur!!! Har skrivit till deras klagomailadress"Siljarelations"...Får se vad svaret blir...??
 
Nåväl i Västerås shoppade vi lite... Jonatan fick en ny Gant pikétröja, Simon byxor och en Bondelid pikétröja..
 
 
Inte denna men en liknade..
 

Jag hittade några småtavlor och är jättenöjd!! På Jensens åt vi kyckling,oxfilé och hamburgare... MYCKET GOTT!!
 
 
Nu njuter jag av livet framför tv:n och laddar för morgondagen!!
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M
 

 
 
 
 
 

Kommentera här: