Ingen tur!

Två Innebandymatcher spelade och redan två fel... Förlust och Oavgjort.. Jag tippade två vinster!! 
 
Söndag och det var dags för hemmamatch!! Men innan matchen gick jag Ullvirundan...
 
 
 
Matchen var spännande.. De ledde med 3-0 och jag trodde verkligen att de skulle vinna men helt plötsligt stod det 3-3...  
 
 
 Btw köpte en Morotskaksbit mellan perioderna.. GOTT!!!
 
Nåja efter att matchen slutat stod det 4-4 men i sudden vann IBK Köpings Damerna!!! :D 
 
HEJA 
 
Vann inget på Bollkastningen heller... ;D
 
Nåja väl hemma igen blev det tvsoffan!! Såå skönt!!! Kommande natt blev konstig, supermånen gjorde att jag sov dåligt.. Eller något åt det hållet!!
 
 
Måndagen & tisdagen gick åt till jobb och promenader...
 
 
 
 
 Resten av veckan ser nog ganska lika ut som hittills... Längtar efter helgen, en helg som skönt nog ser rätt tom ut.. För nästa blir det ett kalas för mig som fyllt 50 och Jonatan som fyllt 20 år!! :D
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M
 
 
 

Kommentera här: