Bak, bandy och mer bak...

Så blev min dag... Jag bakade först bullar, kanel och vanilj...
 
Stökade undan efter mig sedan dusch och fix... Ner till ett nästan folktomt "Krillan"...
 
 KIS tog ledningen men tappade och förlorade med 2-6!! Jag fick min text publicerad på Magazin24...
 
Hade Marie som sällskap och vi hade mycket "chatcha up".... <3 Tack för sällskapet bästa Marie!! <3
 
HEJA
 
Väl hemma drack jag en Jordgubbsdrink innan jag tog mig för nästa bakverk... VIKTORIAKAKOR... ;) Min mamma bakade alltid dem till jul... Jag gjorde det också när barnen var små.. Men nu var det ett tag sedan... :)
 
 Inte så snygga... Simon tyckte att de var jättegoda!! :D
 
Nu rundar jag av kvällen här... Eftersom jag ska till Västerås och träffa Narkosteamet och en sväng till Överviktsenheten så har jag semester imorgon... Jag ska kolla igenom lite papper och dyl... Sedan ska jag ta kväll... Tända andra ljuset i min Yankee Candle kalender...
 
Igår doftade det The perfect tree...Idag Snowflake cookie... <3
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 
 
 
 
 
 
 

 

Kommentera här: