Tidig morgon...

Vaknade tidigt idag och klev upp en stund.. La mig rätt tidigt igår och somnade snabbt och sov ca 6 timmar på raken.. Försökte somna om, men icke.. Lika bra att kliva upp en stund...Diskade undan lite, kollade runt på nätet...
 Köpte nya ICEBUGS i våras på rean.... Igår åkte de på i snöslasket... Men de passar inte alls min fot.. Kändes inte alls bra på fötterna.. :( Jag har breda, platta fötter.. Dessa är rätt smala och känns höga och svajiga.. Blir nog att kika efter andra.. Mina favoriter som jag förbrukat 3 par av har utgått...
 Saknar dem.... :(
 
Vill inte äta frulle för tidigt, då har jag ju bara tre påsar kvar och jag har tydligen kommit in i en hungerperiod, för igår var jag väldigt hungrig... :( 
 
Jag vägde mig igår... Men jag står still... - 8 kg fortfarande och det är 11 dagar kvar till operationen.. Hinner jag ta 13 kg??
Tror inte det och det värsta är att jag kan inte påverka det heller.. Jag äter som jag ska och inte en enda gång har jag fuskat!!!! :D
 
 Inte min vän direkt...
 
Senare idag ska vi åka till Örebro och hämta vår kakel och klinkers beställning... Spännande!! :D
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 

Kommentera här: