Premiär på Tårtgeneralen!

Är det om en vecka, iallafall för allmänheten... På söndag blir det dock kändistätt i Köping igen, för då det är premiär för alla inblandade!! :D Hursomhelst är det så kul att de filmade här med alla Köpingsbor!! :D
 
 
Klart att jag ska se filmen men jag väntar lite tills det lugnat ner sig, är ingen som gillar att "springa på premiärer precis!! ;) Men ska villigt erkänna att jag ÄNDÅ tävlat för att vinna biljetter till Smygpremiären måndag/tisdag... ;)
 
Onsdag och sista februari... I morgon är det VÅR!!! ;) Ska dock bli runt -20 grader kallt imorgon!! HUA!!! :(
Kallt imorse... 
Kallt ikväll med....
 
 Blev en innedag till.... För kallt för våra små att gå ut!! Men efter samlingen delade vi upp oss och de lekte nöjt på!! :D
 
Nu har jag ätit, kollat på "Unga Mammor" med Linn och Tindra men idag syntes även min kompis Helena mycket!! Så fint att höra Linns ord om sin mamma!!! <3
 Jag & Helena... :D
 
Nu dusch och sedan soffhäng, kollar just nu på Daredevil säsong 2... ;)
 
 
 
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3 

Kommentera här: