En sk Dumpning?

Jag har vågat testa lite olika saker i veckan... Det har bjudits på Pannkaka.. Jag fixade den galant..
 
Men idag kom en reaktion, inte en otäck sådan bara lite halvjobbig men samtidigt efterlängtad då jag inte riktigt hittat min gräns... Vi åt soppa, jag tog min 1.5 dl portion... La till en liten mjuk smörgås, fem bitar fetaost, en champinjon och en liten bit melon... Sedan blev jag ordentligt mätt på gränsen till illamående...
 
 
Men jag hade sövningen och det gick bra, jag kunde ta det lugnt!! ;) Efter ca 45 min släppte obehaget.... Att göra dessa upptäckter är bra och lärorikt... Nu vet jag ju till nästa gång!! ;) 
 
Imorgon är det vägning... Jag undrar vad som hänt den här veckan... Har ju inte rört mig lika mycket...;)
 Ett steg närmare -40 kg kanske???? ;)
Idag invigde jag mitt nya halsband.. Jag är sååå nöjd!!! :D Heartbeat!!! <3
 
Ang IDAG!! Vilken vacker sista Februaridag det var....
Levererade fint väder hela dagen....
 Morgon...
Sen eftermiddag...
Kvällshimmel..
Heaven...
Ströbohög brinner... ;)
 
Efter att ha jobbat 08:00-16:45 gick jag hemåt.. Väl hemma skrev jag inköpslista och sedan drog vi till BIGINN... Veckohandlade på Willys och lite inne på ICA MAXI... Hittade några böcker på Bokrean..;) NÖJD!! :D
 
Nu ska jag duscha, tända ljus, dricka te och kika på Tunnelbanan och Wahlgrens!! :D 
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 
 
 

Kommentera här: