Sju veckor...

Har gått nu sedan jag låg på operationsbordet!! Helt sanslöst vad fort tiden går....
 NÖJD & LYCKLIG!! <3
 
Imorgon är det vägning... Den här veckan känns det som vikten stått still men det återstår att se.. ;) Hursomhelst så mår jag såååå bra och detta var det bästa jag någonsin gjort!!! :D
 
Idag, den sista Januari blev rätt lugn på Spindeln.. 12 barn, utelek, innehäng och lite fix med datorn..
 Imorse...
Ljust på vägen hem idag...
 
Nyfiken kom jag hem strax efter 16:30 och såg att han hunnit kakla klart väggarna... Imorgon ska han lägga golv!! :D
 
Kan inte vara mer nöjd!! :D
 
Nu ska jag softa resten av kvällen... Duscha, tända ljus, koka te och kika på tv...
 
Dels "Wahlgrens värld" men jag ska också kika på TV3's "Svenska fall" som börjar idag klockan 21:00.. Idag handlar det om Emma, Max och Saga Jangestig...
 
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 
 

Kommentera här: