Tidig kväll & Karaoke...

Hej !

Igår slängde jag bara in en bild på mina favorit blommor. De växte på vår gård (på jobbet) och jag lovar, jag tog inte in dem !!!

Igår var jag och storhandlade och sedan tog Göran ,Simon & jag en promenad i hällregnet!!!

 Det blåste, så det såg nog ut så här......

Jätteskönt med en dusch efteråt !!! Sedan blev det en tidig kväll, i säng ca 22.30 och det är tidigt för mig.....
Vi sov tills kl blev ca 05.50. Simon ville titta på Fuglesangs " uppskjut ". Göran tittade också men jag orkade inte, fast sedan somnade alla om...

Jonatan åkte med sin klass till Kopparbo igår och kom hem idag. Han var förkyld och "nojjig som jag är" hoppas jag att det inte är Svin influensan... Men då skulle han nog var mycket sämre.....

Idag är var det " Barnens Dag " här. Det var Karaoke på programmet, Simon var med och sjöng tre låtar :

"Här står jag" av Sonja Aldèn, "Det är hon" av Brolle & "I lågornas Sken" av Nordman.

 Simon 2008.

(Har fortfarande inte "laddat" in bildprogrammet i denna dator därför blir det en gammal bild!)

Han var iallafall JÄTTEDUKTIG trots att han inte alls övat inför detta!!!

Snart börjar kören och då får han ju öva rösten mer, iallafall lite mer regelbundet.


Må så gott alla som läser detta!!!

KRAM E-M

Kommentarer:

1 Emma:

Tusen tack!

Jag hade världens bästa dag!

Bästa födelsedagen någonsin!

Kramar <3

Kommentera här: