Bränna pengar...

Hej!

"Gammvolvon" dvs "Erikas övningskörningsbil" är fixad nu!!! Så då åkte vi till ÖREBRO & Marieberg!!! Där gjorde jag av med en massa pengar!!!

Jonatan fick : ännu fler BB kallingar,en tröja, högtalare till mobilen, mob påfylln för 195 kr mm.
Simon fick : en ( till )  keps, dessa PUMA, mob påfylln 195 kr mm.


Vi åt kvällsmat på  :  + att jag slog till med Morotskaka, de andra åt Chokladbollar & Wienerbröd!  

Jättetrevligt och gott!!!

Nu ikväll skall jag titta på inspelade : .

För jag & Göran var ute och gick "Ullvirundan" när den gick på tv ....

Må så gott alla som läser detta!!!


KRAM E-M

Kommentarer:

1 Mika:

Ooh, det var verkligen helt underbart!! Hon är så himla härlig! Vi träffade dom alla 3 efteråt. Hon signerade inte, men vi träffade dom utanför artistutgången ! :D Vera är ju helt otroligt minimal och himla söt!

KRAM! Hälsa simon!

2 Jennie:

Heeeeeej igen!

Jag råkade kommentera från Mika ;) Det var från mig, vilket du säkert förstod!

3 Anonym:

Hej!

Naw, jag förstår det...

Inget om Diggiloo, sen sa hon en grej som händer i höst. Men vet inte om jag ska skriva det här...

Kram!

Kommentera här: