Trist!

Hej!

Jag är sjuk och hemma från jobbet igen....



Kände redan på fredagskvällen att det killade i näsan. På lördagen var jag snuvig och sedan blev jag bara sämre....

Nåja det går åt rätt håll iallafall!!!

Jag hoppas att resten av familjen klarar sig....

Jag pratade med min bästa kompis "Maja" igår. Alltid roligt att prata med henne!!! Vi bestämde iallafall att vi skall hitta på något snart. Ev bo på hotell "bara vi" utan "gubbar" & "ungar".....

OCH den 26/2 lämnar vi resten av fam hemma SIMON & jag och åker på kryssning med LINDA MFL...

 
                            Simon & Linda !

Ikväll skall jag titta på en annan av mina favorit filmer "Sova med fienden". Julia Roberts spelar huvudrollen...

Filmen  handlar om kvinnomisshandel!!!!!

 Bättre än bara tidsfördriv....



Må så gott alla som läser detta!!!


KRAM E-M

Kommentera här: