Mer av breakning dawn...

På Facebook genom Volvo kunde man vara med i en tävling och vinna denna bil för EN VECKA ....
Jag var med och tävlade... Jag vann inte att få ha bilen men jag vann 2 biobiljetter!!!
Det är riktigt kul att tävla och nu när man vinner är det ännu roligare!!!

Dagen igår liknade ingenting......... Jag var hängig och var bara hemma!!!

Sedan att vi har bestämt att vi INTE kommer att åka till Orlando i januari känns OTROLIGT ledsamt!!!!


Min oas!!!

OCH detta med det ekonomiska, då man är sjukskriven.....

MEN !!! Försäkringskassan har varit väldigt tillmötesgående!!! Jag skickade in mina papper för en vecka sedan och igår ringde min handläggare och pengarna sitter på kontot i morgon.... Det är snabbt jobbat!!!

Så idag har jag ändå förlikat mig med att vissa saker får vi göra sedan och att jag faktiskt mår bättre idag!!!

Ps. Tävla ni med!!! Det lönar sig!!!! Ds.


Må så gott alla som läser detta!!!

KRAM E-M


Kommentera här: