På akuten!

Var jag igår men tack & lov var det falskt alarm.... I lördags fick jag (i viloläge) ont på höger sida av hjärtat.... Obehagligt & ont då och då & som blixtrar kändes det! Jag tog tom min nitroglycerinspary i lördags natt...



Somnade men det var likadant på söndagen.... Efter ha pratat med Sjukvårdsupplysningen åkte vi upp till akuten.... Där blev jag kvar i 5 timmar.... Men alla prover visade att det inte var en ny hjärtinfarkt!



Det verkar vara inflammation i någon muskel.... Så skönt att det inte var något allvarligt och smärtan, den kan jag stå ut med nu när jag vet vad det är......
Så idag var jag som vanligt på rehab, cyklade 1 mil & gympade.... Nu under eftermiddagen har jag ringt lite mer om bla försäkringar, pysslat med papper & lagat mat.....

Om ett tag blir det att gå Ullvirundan & sedan skall jag bara softa framför tv:n & läsa läxor med Simon.....




Må så gott alla som läser detta!!!

KRAM E-M

Kommentera här: