Lördag 29/9-12!

Kanske inte den bästa i  vare sig Simons el mitt liv men... Han ramlade igår på träningen och tog emot sig med händerna... Ena handen fick sig en smäll men han skakade av sig och kämpade på hela ispasset...
 
 
Väl hemma hade han ont kväll/natt & morgon.. Ringde sjukvårdsupplysningen och åkte till akuten i Västerås.. Där konstaterades det att det var en fraktur i handleden och han fick en gipsskena!!! Han har ont men mår rätt bra ändå!!!
 
Väl hemma gick jag "Ullvirundan", vi åt kebab och nu myser vi framför tv:n!!! Jonatan är hemma hos Julia på släktkalas!! I morgon ska han och jag åka till Uppsala... Han har match där!!!
 
Jag älskar att se mina barn spela matcher!!! Men iom att jag var sjuk förra säsongen blev det inte så många matcher jag kunde se... Men nu så!!!
 
Annars är det jätteskönt med helg !!!
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M
 
 

 
 
 

 

Kommentera här: